airBaltic sasniedz rekordaugstu klientu apmierinātības līmeni
14.07.2019 15:11
Rīga. Latvijas lidsabiedrības airBaltic klientu noturības rādītājs, kas tiek izmantots klientu apmierinātības un lojalitātes noteikšanai apkalpojošajā sfērā, sasniedzis 78 punktus privāto klientu lokā, kas ir ļoti augsts rādītājs, liecina Kantar šajā pavasarī veiktās aptaujas rezultāti. Tas ir augstākais uzrādītais airBaltic klientu apmierinātības līmenis pēdējo sešu gadu laikā, apliecinot lidsabiedrības servisa augsto kvalitāti.
airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) uzsver: "Pēdējos gados mūsu komanda ir ievērojami uzlabojusi airBaltic klientu apmierinātības līmeni, koncentrējoties uz to, lai pilnveidotu pasažieru pieredzi no lidojumu rezervēšanas brīža līdz pat vēlamā galamērķa sasniegšanai. Mēs esam priecīgi redzēt, ka klientu pieredze apliecina mūsu ieguldītos pūliņus."
Kantar klientu vadītāja Sanda Vecenane norāda: "Dati liecina, ka uzlabojumi pasažieru pieredzes nodrošināšanā, balstoties uz viņu atsauksmēm, ik gadu stiprina airBaltic klientu lojalitāti, kas ir svarīgs faktors ilgtermiņa panākumiem. Kopumā klientu noturības līmenis dažādās nozarēs Eiropā ir augsts, kā arī uzņēmumi cītīgi strādā, lai nodrošinātu augstu pakalpojumu un produktu kvalitāti, apmierinot aizvien pieaugošās klientu prasības. Eiropas kontekstā airBaltic rādītāji ievērojami pārsniedz vidējo līmeni."
Aptaujas rezultāti liecina, ka vietējie klienti kā airBaltic galvenās priekšrocības izceļ drošību, uzticamību un draudzīgus darbiniekus. Tāpat klienti norāda uz ērto informācijas pieejamību par uzņēmuma pakalpojumiem un vieglo reģistrēšanās lidojumam procesu internetā. Vienlaikus noturības rādītājs turpinājis pieaugt arī tranzīta pasažieru un ārvalstu klientu vidū.
Kopumā laikā periodā no 2019. gada 21. marta līdz 11. aprīlim tika aptaujāti vairāk nekā 3 200 respondentu. Aptauju veica neatkarīga izpētes kompānija Kantar.
airBaltic piedāvā avio biļetes no Tallinas, Rīgas un Viļņas, piedāvājot ērtus savienojumus no Rīgas uz plašo galamērķu klāstu lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Skandināvijā, NVS un Tuvajos Austrumos. 2019. gada vasaras sezonā airBaltic ir uzsākusi lidojumus no Rīgas uz Dublinu, Štutgarti un Ļvovu, kā arī uz Kosu un Menorku.
Par airBaltic īsumā:
airBaltic (AIR BALTIC CORPORATION) ir punktuālākā lidsabiedrība Eiropā, kas savieno Baltijas reģionu ar 70 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos un NVS. airBaltic ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 80.05% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA Aircraft Leasing 1 pieder aptuveni 20%. airBaltic flotē ir 39 lidmašīnas: 19 Airbus A220-300, 8 Boeing 737 un 12 Bombardier Q400 NextGen. airBaltic ir saņēmusi vairākus starptautiskus apbalvojumus par izcilību, inovatīviem pakalpojumiem un saviem sasniegumiem, pateicoties veiksmīgai uzņēmējdarbības restrukturizēšanai. 2017. gadā lidsabiedrība saņēma CAPA apbalvojumu kā gada reģionālā lidsabiedrība, bet 2018. gadā airBaltic tika apbalvota ar ATW Tirgus līdera balvu. Papildus tam 2014., 2015., 2016. un 2017. gadā airBaltic sasniedza labākos punktualitātes rādītājus pasaulē.