British Airways pasažierus lidostā apkalpos roboti
23.12.2019 16:43
Lielbritānijas lielākā lidsabiedrība British Airways Hītrovas 5. terminālī izvietos divus robotus, kuri pasažieriem atbildēs uz jautājumiem un palīdzēs tiem orientēties lidostas termināli.
Roboti, kurus abus vienos vārds "Bils", ar pasažieriem spēs komunicēt vairākās valodās un palīdzēs tiem nokļūt dažādās vietās 5. termināļa ietvaros, piemēram, uz kafejnīcu, labierīcībām, ģimenes reģistrācijas zonām un citviet. Roboti ieprogrammēti ar atbildēm uz vairāk nekā 1000 jautājumiem, tostarp arī sarežģītākajiem.
Ik dienu Lielbritānijas noslogotākās lidostas 5. terminālis uzņem aptuveni 90 000 pasažierus un lidsabiedrība uzskata, ka mākslīgais intelekts spēs paātrināt ikdienā veicamās pasažieru darbības.
Rikardo Vidāls (Ricardo Vidal), lidsabiedrības "British Airways" inovāciju vadītājs stāsta: "Nākotnē es paredzu robotu floti, kas strādā plecu pie pleca ar mūsu cilvēkiem, piedāvājot patiesi netraucētu ceļojumu pieredzi."