Ryanair turpina uzlabot klientu apkalpošanas servisu
13.04.2016 09:17
Aviokompānija Ryanair nākusi klajā ar iniciatīvām klientu pieredzes uzlabošanai 2016.gadā, vēstī informācija mājas lapā www.ryanair.com. Lidsabiedrības programma “Always Getting Better” jau trešo gadu turpina uzlabot visus klientu pieredzes aspektus caur pakalpojumiem, digitālajām un lidojumu iekšējām pārmaiņām.
Jaunajā plānā šim gadam paredzētas šādas iniciatīvas:
* Zemākas aviobiļešu cenas 106 miljoniem Ryanair klientu.
* Jauni lidaparātu interjeri, kas paredz plānākus sēdekļus, vairāk vietas kājām, pakaramos mēteļiem, LED apgaismojumu un mazāk dzeltenās krāsas.
* “Leisure PLUS” programma, kuras cenā iekļautas rezervētas sēdvietas, prioritāra iekāpšana un 20kg bagāža. Pieejama no šī gada jūlija.
* Uzlabota “Business Plus” programma ar elastīgāku biļešu politiku, ātrākām drošības pārbaudēm lidostā un automātisku reģistrēšanos lidojumam. Pieejama no šī gada jūlija.
* Ceļojumu papildus pakalpojumu rezervēšana ar mobilās aplikācijas palīdzību – sēdvietu rezervēšana, paātrinātas lidostas drošības pārbaudes iegāde, autostāvvietas vai savienoto lidojumu rezervācija.
*”Viena klika” maksājumu sistēma mobilajā tālrunī. Pieejama no šī gada maija.
* Funkcija “Rate My Flight” mobilajā aplikācijā, apkalpes & lidojumu novērtēšana – klientu atsauksmes reālā laikā. Pieejama no šī gada maija.
*Automātiska reģistrēšanās lidojumam un automātiska iekāpšanas kartes saņemšana mobilajā tālrunī pasažieriem, kuri rezervējuši sēdvietas, izmantojot pakalpojumu My Ryanair. Pieejama no šī gada oktobra.
* “My Ryanair Club” – atlaides, 24 stundu prioritāra sēdvietu rezervēšana. Pieejams no šī gada oktobra.
* “My Ryanair Top Up” – papildināt draugu un ģimenes locekļu kontu vai papildinājumu reģistrēt kā dāvanu.
* Vienkāršoti bagāžas varianti – 6 somu rezervēšanas iespējas (skaits samazināts no 108), piedāvājot bagāžas iegādi internetā un lidostā par vienādu cenu.
* Uzlabota “Digital Gift Vouchers” programma – personiskas vai korporatīvās dāvanas.
* Lidojumu galamērķu ceļveži mājas lapā, mobilajā aplikācijā un e-pastos.
* Atlaides pasākumu biļetēm un restorānu pakalpojumiem.
* Iespējas mājas lapā grupām veikt un pārvaldīt savas rezervācijas.