Turpmāk lidojuma iekāpšanas karti varēs saņemt Facebook ziņotājā Messenger
22.04.2016 16:13
Turpmāk lidojuma iekāpšanas karti varēs saņemt Facebook ziņotājā Messenger
Neizejot no Facebook ziņu programmas - Messenger, KLM klientiem ir radīta iespēja saņemt atgādinājumus par reisa datiem, kā arī iekāpšanas biļeti.
KLM ir Nīderlandes aviokompānija, kas tika dibināta 1919. gada 7. oktobrī, ar mērķi apkalpot Nīderlandi un tās kolonijas. Šobrīd KLM ir vecākā aviokompānija, kas joprojām strādā, izmantojot oriģinālo nosaukumu. KLM ir kļuvusi par pirmo aviokompāniju, kas savus pakalpojumus ir pilnībā savienojusi ar Facebook ziņu sūtni - Messenger. KLM līdz šim jau lepojas ar nemainīgu 24/7 jeb pilna laika klientu apkalpošanu. KLM vecākais viceprezidents Tjalings Smits (Tjalling Smit) stāsta: "Lai arī mums ir skaista mājas lapā un lietotne, mums ir jābūt tur, kur ir mūsu klienti, un zinām, ka tie aizvien vairāk lieto savus mobilos tālruņus un virtuālās tērzēšanas programmu jeb čatu."
KLM pētījums atklāj, ka daudzi cilvēki nemaz nevēlas atvērt papildus programmu, jo īpaši tad, ja jāizmanto savs personīgais internets un jācenšas pēc iespējas ilgāk neiztērēt telefona akumulatoru. Šāda ideja īstenota tādēļ, ka cilvēki bieži jautā par reisiem, kas kavējas, kā arī par bagāžas prasībām.