Aviokompānija Qantas cer revolucionizēt ēdināšanu lidmašīnā
21.11.2014 12:35
Austrālijas aviokompānija "Qantas" plašākai publikai atklājusi detaļas par savu jauno ēdienkarti, kas, šķiet, varētu ienest pavisam jaunas vēsmas ēdināšanā lidojuma laikā.
Nav noslēpums, ka problēmas ar lidmašīnā pasniegtā ēdiena kvalitāti satrauc ne vienu vien ceļotāju. Taču nu "Qantas Group" vadītājs Alans Džoiss apgalvo, ka aviokompānijas jaunā ēdienkarte pilnībā mainīs visus līdzšinējos priekšstatus par ēdināšanu ekonomiskajā klasē.
"Qantas" jauno ēdienkarti galvenokārt raksturo ievērojami lielākas porcijas. Piemēram, atsevišķu ēdienu apjoms tiks palielināts pat par 50 procentiem. Tāpat ekonomiskās klases pasažieriem būs divreiz vairāk ēdienu izvēles iespēju, un viņi vēlamo maltīti varēs pasūtīt arī tiešsaistē pirms lidojuma.
"Qantas" katrā reisā sola pasniegt arī tādus ēdienus, kas raksturīgi konkrētajam galamērķim. Turklāt pasažieri savu maltīti saņems uz jauna veida paplātēm, kas ļaus atbrīvoties no ierastajiem ēdiena galdiņiem, kā arī palīdzēs visus pasažierus apkalpot līdz pat 30 minūtēm ātrāk nekā iepriekš.
Kā paziņojusi aviokompānija, ēdienu un dzērienu eksperti pie jaunās "Qantas" ēdienkartes strādā jau gadu. Kopš tā izmēģināta vairākos starptautiskajos reisos, pasažieru apmierinātības rādītāji auguši teju divkārt.
Lai gan jaunas sastāvdaļas un papildinājumi ēdienkartē aviokompānijai nozīmēs arī lielākas izmaksas, tās tiks kompensētas ar maznozīmīgām izmaiņām, piemēram, atbrīvojoties no sviesta paciņām, kas līdz šim tika pasniegtas pasažieriem.
Jāpiebilst, ka izmaiņas, kādām, šķiet, varētu sekot arī citas pasaules aviokompānijas, "Qantas" starptautiskajos reisos tiks ieviestas pakāpeniski, sākot no 25. novembra.