Ryanair sola uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti
28.10.2013 11:53
Zemo cenu lidsabiedrība Ryanair, kas pēdējā laikā regulāri izpelnās klientu sūdzības par apkalpošanas kvalitāti, jau tuvāko sešu mēnešu laikā plāno veikt virkni uzlabojumu savā darbībā.
Plānoto izmaiņu vidū ir, piemēram, mājaslapas optimizācija – sākot no 2013. gada novembra lietotājiem, kuri rezervēs aviobiļetes, vairs nebūs jāievada "Recaptcha" drošības kods. Turklāt klienti 24 stundu laikā pēc aviobiļetes rezervācijas vietnē Ryanair.com varēs labot ievadīto informāciju, ja tā iepriekš norādīta kļūdaini.
"Mēs ļoti priecājamies par šiem nozīmīgajiem uzlabojumiem," atzīst Ryanair izpilddirektors Maikls O'Līrijs.
Ryanair cer, ka jaunieviestās izmaiņas ļaus palielināt ikgadējo pasažieru pārvadājumu skaitu no 80 miljoniem līdz vairāk nekā 110 miljoniem.
Ryanair sola iepriecināt arī tos pasažierus, kuri lidojuma laikā labprāt nosnaužas – diennakts laikā no pulksten 8:00 līdz 21:00 tiks veikti tā dēvētie "klusie lidojumi", kuru laikā lidmašīnas salonā netiks atskaņoti publiskie paziņojumi (izņemot paziņojumus, kas saistīti ar lidojuma drošību).
Sākot no 1. decembra Ryanair saviem pasažieriem ļaus arī pārvadāt vēl vienu nelielu rokas bagāžas vienību, piemēram, rokas somu vai maisiņu ar lidostas beznodokļu veikalos iegādātajām precēm.