Ryanair sasniedz jaunus klientu apkalpošanas rekordus
23.11.2012 12:58
Ryanair, vienīgā ultrazemo cenu lidsabiedrība Eiropā, publicējusi 2012. gada oktobra statistikas datus, kuri apliecina, ka lidsabiedrība Ryanair notur līdera pozīcijas klientu apkalpošanā.
2012. gada oktobrī:
• 92% (no 49.000) lidojumu tika veikti pēc saraksta;
• Mazāk nekā 1 sūdzība uz 1000 pasažieriem;
• Mazāk nekā 1 sūdzība par bagāžu uz 2000 pasažieriem.
Oktobris | 2011 | 2012 |
Atlidoja laikā | 92% | 92% |
Sūdzības uz 1000 pasažieriem | 0.58 | 0.53 |
Sūdzības par bagāžu uz 1000 pasažieriem | 0.42 | 0.34 |
Sūdzību izskatīšana 7 dienu laikā | 99% | 99% |
• Tikai Ryanair garantē viszemākās cenas bez piemaksām par degvielu.
• Ryanair operē ar Eiropas jaunāko, "zaļāko", tīrāko floti.
• Raynair ir Eiropas punktuālākā lidsabiedrība (katru nedēļu pārspējot easyjet kopš 2003.gada).
Lidsabiedrības Ryanair komunikācijas direktore Stephen McNamara saka:
"Ryanair nepārspējamības formula (zemākās cenas bez degvielas piemaksas un pirmā vieta klientu apkalpošanā) turpina pārvilināt pasažierus no tādiem Eiropas augsto cenu pārvadātājiem kā, piemēram, Air France, BA and Lufthansa. Vienu reizi izmantojot Ryanair piedāvājumu, šie pasažieri atgriežas, lai izvēlētos nepārspējamo punktualitāti, retākas problēmas ar bagāžu un lielisku klientu apkalpošanu."