Lidosta „Rīga” sasniegusi augstu kvalitātes rādītāju
02.02.2012 08:04
Starptautiskās lidostas „Rīga” Virszemes apkalpošanas departaments pasažieru un gaisa kuģu apkalpošanas jomā pērn sasniedzis augstāko kvalitātes rādītāju vēsturē. „Lai gan pasažieru skaits nemainīgi pieaug, varam lepoties ar izciliem apkalpošanas rādītājiem,” uzsver starptautiskās lidostas „Rīga” valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse.
2011. gadā lidostas „Rīga”” Virszemes apkalpošanas departaments kvalitatīvi un profesionāli apkalpojot aviokompānijas, sasniedza 99,76 procentu punktualitāti, kā rezultātā pasažieriem tika nodrošināta iespēja bez aizkavēšanās nokļūt plānotajā galamērķī un īstenot savus plānus. Tas aviācijas industrijā ir vērtējams kā izcils rādītājs. Vērtējot starptautiskā mērogā un salīdzinot ar citām Eiropas lidostām, lidosta „Rīga” punktualitātes ziņā ir ierindojama starp Eiropas vadošajām lidostām.
Lidostā „Rīga” patlaban strādā divi virszemes apkalpošanas operatori – starptautiskās lidostas „Rīga” Virszemes apkalpošanas departaments, kas apkalpo aviokompānijas Lufthansa, Finnair, Aeroflot, Uzbekistan Airways, Ryanair, Wizz Air, Norvegian, LOT un citas un SIA „North Hub Services”, kas apkalpo airBaltic, Transaero u.c.
„Kvalitatīvo pakalpojumu pamatā ir lidostas Virszemes apkalpošanas departamenta vadītāja Ginta Gariņa un viņa darbinieku profesionalitāte un paveikto darbu izpildes precizitāte,” norāda starptautiskās lidostas „Rīga” valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse.
Atgādinām, ka starptautiskā lidosta „Rīga” pērn apkalpoja 5,1 miljonu pasažieru, kas ir par 9,5% vairāk nekā iepriekšējā periodā. Tāpat 2011.gadā par 7% pieaudzis arī apkalpoto gaisa kuģu skaits (72 855 gaisa kuģi) un par 3% - apkalpoto kravu skaits (12 665 t).
Pagājušajā gadā no lidostas „Rīga” tika atklāti septiņi jauni galamērķi; šobrīd lidostā strādā 17 aviosabiedrības, kas nodrošina reisus kopumā uz 82 galamērķiem.