Lidostas maz domā par pasažieriem ar bērniem
17.07.2011 10:28
Lielākā daļa pasaules lidostu nav domātas pasažieriem ar maziem bērniem, jo trūkst izklaides un atpūtas iespēju bērniem, kā rezultātā vecākiem lidojums var pārvērsties arī par īstu „murgu”.
Aptauja, ka tika veikusi aviobiļešu sistēma internetā Skyscanner, parādīja, ka 59% respondentu uzskata, ka pasaules lidostas nepiedāvā pakalpojumus pasažieriem ar maziem bērniem. 73% apgalvo, ka tas ir radījis viņiem stresa situācijas, un ir bijis par iemeslu sliktam ceļojuma sākumam vai beigām. Tajā pašā laikā arī veikalu un restorānu piedāvājums vairums starptautiskajās lidostās ir piemērots pieaugušajiem pasažieriem, un bērniem faktiski nav nekā.
Lidostu vadība nelabprāt veido izlidošanās zonās bērnu spēļu istabas, kas arī izsauc neapmierinātību vecāku vidū. Ja jau pieaugušajiem ceļotājiem lidojumu aizkavēšanās izsauc pat stresa situācijas, tad, ko lai saka bērnu vecāki, kas ceļo kopā ar savām atvasēm?
Tāpat Skyscanner pētījuma rezultāti liecina, ka pasažieru neapmierinātību izraisa arī pārāk ilgie gaidīšanas laiki starp reģistrāciju un izejas laiku uz lidmašīnu (10%) un parāk mazais ēdienu un dzērienu piedāvājums (6%).
Skyscanner savus pētījuma datus un piedāvājumus ir nosūtījusi pasaules vadošo lidostu vadībai, un cer, ka pasažieru velmes tiks ņemtas vērā.