airBaltic saņem Baltijas sabiedrisko attiecību balvu
23.05.2011 10:45
Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic ir saņēmusi Baltijas sabiedrisko attiecību balvu (Baltic PR Awards:Gold) par sasniegumiem starptautiskajā komunikācijā.
Baltic PR Awards žūrijai starptautiskās komunikācijas kategorijā tika iesniegta aviokompānijas stratēģija par aktīvu tās sasniegumu un starptautisku atzinību komunikāciju. 2010.gadā airBaltic saņēma virkni starptautiski atzītus apbalvojumus, kurus izmantoja komunikācijai ar starptautiskajiem medijiem, viedokļa līderiem biznesā un politikā, kā arī jaunu pasažieru piesaistei.
airBaltic pērn uzņēma teju 700 mediju vizītes un tika pieminēta 15 tūkstošos publikāciju visā pasaulē. Mediju vizītēs piedalījās pārstāvji no tādiem pasaulē pazīstamiem medijiem kā Die Welt, The New York Times, The Daily Telegraph, Handeslblatt, CNN Traveller, Forbes, Airliner World, Air Transport World, Borsen, Metro, Elle, GQ, Itartass, Helsingin Sanomat un Kauppalehti.
airBaltic ir saņēmusi īpašu tendenču noteicēja (Pacesetter Award 2010) balvu vispasaules zemo cenu aviokompāniju apbalvojumā The Budgies World Low Cost Airline Awards par sasniegumiem hibrīdas aviokompānijas statusā. airBaltic ir saņēmusi Gada aviokompānijas 2009/2010 (Zelta balva) titulu, ko piešķir Eiropas Reģionālo aviokompāniju asociācija (ERA). airBaltic ir arī Air Transport World 2010.gada Fēniksa balvas (Phoenix Award) ieguvēja. Tā ir starptautiska atzinība par izcilību uzņēmējdarbības restrukturizēšanā, tās nozīme avioindustrijā pielīdzināma Oskara balvai kinoindustrijā.