SAS avioreisos piedāvā ceļojumu padomus viedtālruņu lietotājiem
31.03.2011 08:52
Drīz, lidojot uz kādu no pasaules valstīm, printēti ceļveži vairs nebūs jāpērk. Jau tagad lidsabiedrība SAS Scandinavian Airlines saviem pasažieriem reisā Oslo – Ņujorka piedāvā jaunu pakalpojumu viedtālruņu lietotājiem – apkalpes locekļu un pilotu padomus ceļotājiem (SAS Crew Guide for Smart Phones).
Šis pakalpojums pieejams visiem viedtālruņu (iPhone, Android) un iPod Touch lietotājiem un pirmo reizi izmēģināts 28. martā reisā Oslo – Ņujorka.
Pasažieri, kas dodas uz Ņujorku, jaunajā telefona ceļvedī var atrast vairāk nekā 100 personīgus padomus, ko iesaka kompāniju SAS un Blue1 apkalpes locekļi - ko apskatīt, kur vakariņot, kur iepirkties Ņujorkā un daudzus citus, kas veikalā nopērkamajos ceļvežos nav atrodami.
«Pieredze rāda, ka to klientu skaits, kuri informāciju meklē tieši ar dažādu sociālo mediju un arī viedtālruņu palīdzību, strauji pieaug. Un SAS ceļvedis telefonā (SAS Crew Guide) apvieno mūsu apkalpes locekļu labākos padomus par galamērķi, kādus neatrast nekur citur», norāda Mareks Pedersens (Marek Pedersen), SAS Scandinavian Airlines reģionālais vadītājs Latvijā un Austrumeiropā.
Pirmos padomus par Ņujorku SAS klienti - viedtālruņu lietotāji var iegūt bez maksas.
Plānots, ka tuvākajā laikā SAS klienti, kas izmanto viedtālruņus (iPhone), ar dažādu aplikāciju palīdzību varēs izmantot arī citus pakalpojumus – piemēram, reģistrēties lidojumam un telefonā redzēt arī citu informāciju, kas līdz šim bijusi pieejama tikai lidostās vai internetā.