Biļetes iegādes noteikumi
05.05.2020 14:00
Biļetes iegādes noteikumi šeit. |
SAGLABĀT |
Zemo cenu aviokompāniju biļešu papildus iegādes noteikumi šeit. |
SAGLABĀT |
Sūdzību izskatīšanas un strīdu risināšanas kārtība
1. Ja Klients nav apmierināts ar Aģentūras sniegto pakalpojumu kvalitāti, viņam it tiesības iesniegt Aģentūrai sūdzību.
2. Ja Klients nav apmierināts ar Pakalpojuma sniedzēja sniegto pakalpojumu kvalitāti, viņam ir tiesības iesniegt Pakalpojuma sniedzējam sūdzību. Atkarībā no konkrēta Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumu noformēšanas nosacījumiem un veida, sūdzība ir iesniedzama vai nu tieši Pakalpojuma sniedzējam, vai arī ar Aģentūras starpniecību.
3. Klients sūdzību Aģentūrai var iesniegt:
- Rakstiskā veidā:
• personiski, Aģentūras birojā; sia”Astra Tūre”, Mazā Pils iela 5, Rīgа, LV1050;
• elektroniski, nosūtot uz Aģentūras elektroniskā pasta adres: info@aviokase.lv;
• pa pastu, nosūtot uz Aģentūras juridisko adresi: sia”Astra Tūre”, Taisna 1, Rīga, LV-1063.
Šajā gadījumā rekomendējam kopiju nosūtīt arī uz elektronisko pastu. Tomēr par sūdzības saņemšanas datumu tiks uzskatīts dokumenta oriģināla saņemšanas datums.
- Mutiskā veidā:
• sazinoties pa tālruni: +371 67222811;
• personiski, Aģentūras birojā: sia”Astra Tūre”, Mazā Pils iela 5, Rīgа, LV1050.
4. Ja Klients ir iesniedzis sūdzību mutiski, viņam ir jāiesniedz Aģentūrai kontaktinformācija (tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese, pasta adrese) turpmākai saziņai. Aģentūra var lūgt Klientam mutiski iesniegto sūdzību pašrocīgi noformēt rakstiskā veidā.
5. Iesniedzot sūdzību, Klientam tajā ir jānorāda ziņas par sevi (vārds, uzvārds, dzīves vietas adrese, kontaktinformācija: tālruņa numurs un/vai elektroniskā pasta adrese), sūdzības iesniegšanas datums un jāizklāsta sūdzības būtība un prasījums, kā arī jāpievieno sūdzību pamatojošie dokumenti.
6. Aģentūra sniegs atbildi rakstiskā veidā atbilstoši Klienta izvēletajam saziņas kanālam (nosūtot pa pastu vai nosūtot uz elektronisko pastu) ne vēlāk kā piecpadsmit (15) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas brīža.
7. Visi strīdi starp Klientu un Aģentūru tiek risināti pārrunu ceļā.
8. Ja pārrunu ceļā strīdu nav izdevies atrisināt, piemēram, ja Aģentūra Klienta sūdzību uzskata par nepamatotu, bet Klients nepiekrīt šādam lēmumam, vai arī, ja Klients nav apmierināts ar pārrunu rezultātā Aģentūras piedāvāto risinājumu, Klientam ir tiesības izmatot normatīvajos aktos paredzētus alternatīvus strīdu risināšanas ceļus.
Šajā gadījumā Klients Aģentūrai iesniedz rakstisku iesniegumu par strīda ārpustiesas risināšanu, tajā norādot:
- vārdu, uzvārdu, dzīves vietas adresi, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumu un tā pamatojumu.
9. Detalizēti ar strīdu risināšanas procesu un ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām var iepazīties Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājaslapas sadaļā «Patērētājiem / Ko darīt, ja iegādātā prece ir neatbilstoša? / Strīdu risināšanas process»
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
10. Eiropas Komisijas tiešsaistes platforma patērētāju strīdu risināšanai atrodama vietnē
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
11. Palīdzību ārpustiesas strīdu risināšanas procesā Klients var saņemt:
- Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC):
adrese: Brīvības iela 55, Riga LV-1010,
mājaslapa: www.ptac.gov.lv
- pie Latvijas Finanšu nozares asociācijas Ombuda:
adrese: Doma laukums 8A-6, Riga, LV-1050,
mājaslapa: https://www.financelatvia.eu/en/ombudsman/ .
- pie citiem ārpustiesas strīdu risinātājiem (starpniekiem), kuru aktuālais saraksts ir ievietots PTAC mājaslapas sadaļā «Datubāzes / Ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāze»:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijā:
adrese: Brīvības iela 55, Riga LV-1010,
mājaslapa: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija-0
12. Ja strīdu nav izdevies atrisināt arī ārpustiesas strīdu risināšanas ceļā, tad strīds var tikt izskatīts tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Biļetes iegādes noteikumi
Klients - fiziska un/vai juridiska persona, kas rezervē un iegādājas noteiktus tūrisma Pakalpojumus Aģentūrā.
Pakalpojuma sniedzējs - tiešais tūrisma Pakalpojuma sniedzējs, kas norādīts katram tūrisma Pakalpojumam atsevišķi.
Aģentūra - tūrisma Pakalpojuma pārdevējs.
Pakalpojums - tūrisma pakalpojums, kura apraksts pieejams tiešsaistes rezervēšanas sistēmā un ko Aģentūra piedāvā rezervēt un iegādāties tiešsaistē.
1. Klients ir atbildīgs par visas sniegtās informācijas patiesumu un precizitāti. Rezervācijā noradīto pasažieru datiem jāsakrīt ar pasē norādītajiem (nelietojot mīkstinājuma un garumzīmes), pretējā gadījumā biļete būs ceļošanai nederīga.
2. Pievērsiet uzmanību Cenas noteikumiem, kas ir pieejami rezervējot izvēlēto Pakalpojumu. Ja vienai biļetei ir vairāki cenu noteikumi (dažādiem lidojuma posmiem), tad tiek piemēroti stingrākie noteikumi. Aviobiļete ir starptautisks dokuments, tādēļ informācija uz tās un cenas noteikumi ir pieejami tikai angļu valodā. Neskaidrību gadījumos lūgums sazināties ar Aģentūru.
3. Klients, rezervējot un apmaksājot Pakalpojumu, ar to akceptē pārvadātaja un biļetes iegādes noteikumus. Biļetes anulācijas gadijumā pēc izdrukāšanas brīža, rezervācijā norādīto servisa maksu Aģentūra neatmaksā. Atsevišķos gadījumos aviokompānija atmaksā daļēju vai pilnu aviobiļetes vērtību. Tādā gadījumā no Klienta tiek ieturēta papildmaksa, par naudas līdzekļu atmaksāšanu 3% apmērā no atmaksas summas, bet ne mazāk kā 20.00 EUR
4. Par datu maiņu ir atbildīgs Klients, tādejādi apmaksājot visus izdevumus, kas saistīti ar vārda, uzvārda, datumu vai galamērķa maiņu. Aģentūra ir tiesīga piemērot papildus pakalpojuma maksu par izmaiņu veikšanu, ja tādas ir iespējamas, neskaitot aviokompānijas izcenojumus konkrētajam pakalpojumam.
5. Klienta pienākums ir pārliecināties, ka visas papildus veiktās rezervācijas ir anulētas. Divu identisku rezervāciju gadījumā, viena vai abas rezervācijas var tikt automātiski anulētas, neskatoties uz to vai apmaksa ir veikta vai nav. Gadījumos, kad kāda no izvēlētajām rezervācijam nav nepieciešama, lūgums informēt Aģentūru pa e-pastu vai tālruni.
6. Klienta pienākums ir izpirkt rezervāciju pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā līdz rezervācijā norādītajam beigu izpirkšanas datumam un saskaņā ar Aģentūras darba laiku.
7. Aģentūra negarantē rezervācijā noradīto summu, jo pilda tikai starpnieka funkciju starp Klientu un Pakalpojuma sniedzēju.
Cenu izmaiņas ietekmē pasaules degvielas cenu svārstības un lidostu nodokļu sadārdzinājums. Gadījumos, kad starpība radusies īidz biļetes izpirkšanas brīdim, izmaksas sedz Klients.
8. Lūdzam ņemt vērā, ka, norēķinoties ar kredītkarti, aviokompānijas ir tiesīgas aviobiļetes cenu ieturēt ārzemju valūtā.
Konvertācijas procesa rezultātā aviobiļetes cenā ir iespējamas izmaiņas.
9. Aģentūra negarantē Pakalpojumam izvēlētos papildus servisus. To iespejamību apstiprina Pakalpojuma sniedzējs.
10. Aģentūra nodrošina tikai attiecīgas Pakalpojumu sniedzēja datubāzes un rezervēšanas sistēmas pieejamību Klientam, kā arī nepieciešamības gadījumā veic papildus pasūtījuma apstrādi (aviobiļetes izdošanu, papildus apstiprinājuma nosūtīšanu) un nekādā veidā nav atbildīga par sniedzamo pakalpojumu. Visas pretenzijas par pakalpojumu un tā kvalitāti iesniedzamas Pakalpojuma sniedzājam vai nodrošinātājam.
11. Ceļojumu dokumenti tiek piegādāti, nosūtot apstiprinājumu uz Klienta e-pastu. Pakalpojumu sniedzējs var pieprasīt uzrādīt rezervācijas numuru un/vai apstiprinājuma e-pastu, kas kalpo kā pasītījuma pierādījums.
12. Visa informācija par lidojumu izmaiņām tiek sūtīta uz rezervācijā norādīto Klienta e-pasta adresi, kas ir periodiski jāparbauda.
Pasažiera pienākums ir pirms lidojuma interneta mājas lapā www.checkmytrip.com pārbaudīt, vai nav mainijušies lidojuma laiki.
13. Lidostā pasažierim jāierodas pārvadātāja noteiktajā laikā vai, ja laiks nav noteikts, pietiekami laicīgi, lai nokārtotu izlidošanas formalitātes..
14. Ja Klients vēlas atcelt vai mainīt savu pasūtījumu, tam jāsazinās ar Aģentūru vai Pakalpojuma sniedzēju.
15. Lidojums ir jāveic tādā secība, kādā esat veikuši rezervāciju. Ja kada iemesla dēļ Klients nav nolidojis pirmo posmu, saskaņā ar Starptautiskajiem aviopārvadātāju noteikumiem visa biļete tiks automātiski anulēta un nauda netiks atgriezta.
16. Klientam jāievēro visas valdības noteiktās prasības par ceļošanu, jāuzrada izceļošanas vai ieceļošanas un citus nepieciešamos dokumentus. Lāgums laicīgi pārliecināties par pases derīguma termiņu. Zīdaiņiem un bērniem (līdz 18 gadiem) ceļošanai nepieciešama pase un obligāti nepieciešama dzimšanas apliecība vai tās notariāli apstiprināta kopija, ja bērns neceļo kopā ar vismaz vienu no vecākiem, tad nepieciešama notariāli apstiprināta pilnvara bērna izceļošanai no valsts. Par papildus dokumentiem interesēties pie notāra.
17. Klients ir atbildīgs par dokumentu un vīzu/tranzītvīzu nepieciešamiību.
18. Ieceļojot ES teritorijā vai izmantojot ES dalībvalstu aviokompāniju pakalpojumus, Klientam ir noteiktas tiesības attiecībā uz bagāžas bojājumiem, reisa ilgstošu kavēšanos un atcelšanu, iekapšanas atteikumu, ceļošanu kopā ar pasažieriem ar pārvietošanas grūtībām vai citiem sarežģījumiem (EK Regula nr.261/2004). Papildus informācija atrodama www.ptac.gov.lv.
19. Aviokases.lv datu aizsardzība
Portāls ievēro personas datu aizsardzību saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
Rezervējot produktu portālā Aviokases.lv, Klients piekrīt, ka iesniegtos datus apstrādās trešās puses, t.i., Tūrisma pakalpojumu piegādātāji.
Rezervējot aviobiļeti, personas dati ierakstās Amadeus Globālajā rezervēšanas sistēmā, kas atbild par datu konfidencialitāti.
Zemo cenu aviokompāniju biļešu papildus iegādes noteikumi
- Par šo biļetes cenu piedāvāto vietu skaits ir ierobežots un tās var beigties, ja par šo vai citiem lidojumiem samaksāsiet vēlāk.
- Kamēr aviobiļetes nav nopirktas, visas to cenas var mainīties.
- Wizzair reisos pasažieri līdz 14 gadu vecumam nav tiesīgi lidot bez pieaugušā pavadības.
- Par reisu aizkavēšanos vai citām problēmām, kas saistītas ar laikapstākļiem vai lidostām, aģentūra atbildību nenes un apmaksātā nauda netiek atgriezta.
- Noteikumi Wizzair lidojumiem, kas notiek no 2012 gada 24 oktobra: Ja Jūsu rokas bagāžas izmēri ir 42X32x25см vai mazāki, Jūs varat to paņemt lidmašīnas salonā bez maksas. Tai jābūt tik lielai, lai ievietotos zem pasažiera sēdekļa pirms jums.
- Ja jūsu rokas bagažas izmēri ir lielāki nekā mazās rokas bagāžas izmēri, bet nepārsniedz 56х45х25сm, jūs varat ņemt to līdzi lidmašīnas salonā par papildus samaksu. Tam ir jāielien bagāžas nodalījuma augšējā plauktā.
- Ja pasažieris reģistrē mazāk bagāžas, nekā par kuru ir samaksājis, apmaksa par bagāžu netiek atgriezta.
- Lidojuma maršruts, laiks un datums nav maināmi.
- Pasažieru vārdi un uzvārdi nav maināmi.
- Rezervācija nav apstiprināta līdz tam brīdim, kamēr neesat saņēmuši apstiprinājuma vēstuli.
- Nauda par nopirktajām biļetēm vai daļa no apmaksas netiek atgriezta.
- Informācija par reisiem ar pārsēšanos zemo izmaksu aviokompānijām. Zemo izmaksu aviokompānijas (Ryanair, Wizzair , EasyJet) nepiedāvā lidojumus ar pārsēšanos un tāpēc nevar nodrošināt pasažieru vai viņu bagāžu nogādāšanu uz citiem lidojumiem, pat ja nākamais lidojums ir ar to pašu aviokompāniju. Tāpēc nedz mēs, nedz aviokompānija(s) neuzņemas atbildību par to, ka pasažieri var nokavēt nākamo lidojumu. Mēs ļoti iesakām veikt rezervācijas tā, lai būtu pietiekams laiks starp lidojumiem un lai varētu paspēt iziet muitu, pasu kontroli (kur nepieciešams), drošības pārbaudi un piereģistrēties nākamajam lidojumam (ja nepieciešams).Gadījumā, kad tiek atcelts viens no lidojuma posmiem (izlidošanas laika vai datuma izmaiņas ), aviokompānija atgriež naudu tikai par samainīto/atcelto lidojuma posmu. Ne aģentūra, ne aviokompānija nenes atbildību par lidojuma savienojuma zaudēšanu.
- Klients ir atbildīgs par nepieciešamo dokumentu, vīzu / tranzītvīzu esamību lidojuma laikā
- Ieceļojot ES teritorijā vai izmantojot ES dalībvalstu aviokompāniju pakalpojumus, Klientam ir noteiktas tiesības attiecībā uz bagāžas bojājumiem, reisa ilgstošu kavēšanos un atcelšanu, iekāpšanas atteikumu, ceļošanu kopā ar pasažieriem ar pārvietošanās grūtībām vai citiem sarežģījumiem (EK Regula nr.261/2004). Papildus informācija atrodama www.ptac.gov.lv