Aviopasažieri atzīstas, kas ir vissvarīgākais, lai lidojums būtu izdevies
02.01.2019 15:55
Aviopasažieri atzīstas, kas ir vissvarīgākais, lai lidojums būtu izdevies
Aviopasažieri atzinuši – lai lidojuma laikā justos ērti, vissvarīgākais ir sēdvietas kvalitāte jeb ērts krēsls. Pēc aptaujāto domām, ideālā aviokompānija būtu bez bagāžas ierobežojumiem, ar ērtām sēdvietām, bezmaksas ēdienu un Wi-Fi, kā arī labi atalgotu personālu un, protams, videi draudzīga, liecina lidojumu kompensāciju pieprasījumu uzņēmuma "Skycop" veiktās aptaujas rezultāti.
Šī gada rudenī "Skycop" veica vērienīgu aptauju, kuras laikā tika apkopotas atbildes par aviopasažieru vēlmēm saistībā ar aviokompāniju pakalpojumiem un to kvalitāti. Aptaujāto sarakstā ir Eiropas tostarp Baltijas valstu pasažieri vecumā no 18 līdz 65 gadiem.
Situācijā, kurā būtu jāizvēlas ērtāks krēsls vai vairāk vietas kājām, vairākums (72%) aptaujāto atzina, ka labprātāk izvēlētos ērtu krēslu. Ja krēsls būs neērts, tad arī papildu vieta kājām neko daudz situācijā nemainītu – tā domā respondenti visās vecuma grupās. Komforts ņem virsroku arī situācijā, kad jāizvēlas – plašāka sēdvieta vai lielāks logs, pa kuru baudīt skatu lidojuma laikā. 66% respondentu izvēlētos lielāku sēdvietu, taču realitātē aviokompānijas aizvien vairāk cenšas samazināt sēdvietu izmērus. Lielākus logus lidmašīnās izvēlētos pārsvarā gados jauni cilvēki.
Jautājot par lidošanas pieredzi, katrs piektais (20%) aptaujātais, lielākoties vīrieši gados, labāk vēlētos, lai lidojums tiek laicīgi atcelts tā vietā, lai gaidītu lidostā. Viņi savā pieredzē jau ir pietiekami daudz pavadījuši laiku, gaidot rindās!
Ja pasažieriem būtu iespēja izvēlēties starp divām iespējām – izvairīties no Duty-free veikalu reklāmām vai atcelt bagāžas smaguma ierobežojumus, vairums tomēr izvēlētos otro variantu. Pret Duty-free veikalu reklāmām visvairāk iestājas jauni vīrieši, sakot, ka tas ir lielāks traucēklis nekā satraukšanās par bagāžu.
Jautājot par izvēli lidojuma laikā, kas ir svarīgāk – iespēja noskatīties jaunākās filmas vai bezmaksas maltīte, viedokļi krasi atšķīrās, bet tomēr izsalkums ņem virsroku – 58%, lielākoties gan jauni cilvēki, labprātāk izvēlētos bezmaksas maltīti, bet 42% labāk skatītos populārākos tā brīža kases grāvējus.
Šobrīd internets ir svarīgāks nekā telefonsakari, un to pierāda arī "Skycop" aptaujas rezultāti - ja ir jāizdara izvēle starp bezmaksas Wi-Fi vai iespēju veikt telefona zvanus lidojuma laikā, lielākā daļa (88%) izvēlas brīvi pieejamu Wi-Fi pieslēgumu.
Aviosatiksme būtiski ietekmē gaisa piesārņojumu, un gados jaunāki cilvēki par to domā krietni vairāk nekā vecākās paaudzes pasažieri. Gandrīz 40% aptaujāto piekrita apgalvojumam, ka aviokompānijām būtu jādomā un jārīkojas, lai risinātu globālās sasilšanas un citas vides problēmas. Pēc aptaujāto domām, aviokompānijām būtu jārūpējas ne tikai par vides problēmām, bet arī par savu darbinieku labklājību. Jautājot par to, vai klients labprāt maksātu vairāk par lidojumu ar labi atalgotu un atpūtušos pilotu, vai tomēr ietaupītu naudu un lidotu ar mazāk pieredzējušu pilotu, viedoklis bija neviennozīmīgs. 77% respondentu, lielākoties Austrumeiropieši, apgalvoja, ka viņi maksātu vairāk par lidojumu, lai atbalstītu labākus darba apstākļus pilotiem.
Par "Skycop":
Lidojumu kompensāciju pieprasījumu uzņēmums "Skycop" – uzņēmums, kas visā pasaulē cīnās par pasažieru tiesībām ar aviolīnijām, kas izvairās no kompensāciju izmaksāšanas par kavētiem vai atceltiem lidojumiem. Uzņēmums piedāvā ceļotājiem, kas vīlušies aviolīnijās, viegli atgūt naudu par kavētu, atceltu vai pārpildītu lidojumu, izmantojot starptautisko platformu www.skycop.com. "Skycop" profesionāļi ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi aviācijā, tiesā un parādu pārvaldībā ir gatavi palīdzēt pasažieriem cīņā par savām tiesībām, atgūstot maksimālu kompensāciju par ciestajām neērtībām. "Skycop" pārvalda kompensāciju portfeli vairāk nekā trīs miljonu eiro vērtībā.