airBaltic atzīta par labāko aviokompāniju pasaulē pēc apkalpošanas kvalitātes
04.02.2016 09:08
Latvijas aviokompānija airBaltic ir saņēmusi ISPY 2016 zelta medaļu par apkalpošanas kvalitāti lidojuma laikā. ISPY (Inflight Sales Person of the Year) sacensības ik gadu norisinās Lielbritānijā, pulcējot daudzas starptautiski atzītas aviokompānijas.
Martins Gauss, airBaltic izpilddirektors: "Viena no mūsu galvenajām prioritātēm ir augstvērtīga klientu apkalpošana. Mūsu veiksmīgai biznesa paplašināšanai liela loma ir airBaltic pasažieru apkalpošanā, sniedzot iespēju izmantot draudzīgu mobilo biļešu rezervāciju, piedāvājot plašu un daudzveidīgu ēdienkarti lidojuma laikā, kā arī nodrošinot augstas klases servisu. airBaltic kopā ar mūsu apkalpes locekļiem ir liels gods saņemt šo starptautisko novērtējumu."
airBaltic apkalpes locekļi Anna Stola un Mihails Iņutins saņēma zelta medaļu ISPY 2016 kategorijā "Pārdošana kā serviss" (Sales as a Service). Sacensībās piedalījās starptautiski atzītas aviokompānijas, to skaitā, Air Canada, Air Asia, Finnair, Hongkong Airlines, Singapore Airlines, Virgin Atlantic Airways, Vueling, Wizzair un citas. Šogad ISPY svinēja 15 gadu pastāvēšanas jubileju, un, kā jau katru gadu, aviokompānijas tika aicinātas konkursam pieteikt savus labākos apkalpes locekļus.
Iepriekš šajās sacensībās airBaltic ir saņēmusi ISPY 2011 sudraba medaļu par emocionālo inteliģenci pārdošanā un pārdošanas tehnikas veiksmīgu izmantošanu.