99% saņemto atmaksas pieprasījumu «airBaltic» jau apstrādājusi
17.12.2020 21:11
Kopš pandēmijas sākuma 2020. gada pavasarī un no tās izrietošajiem pasažieru pārvadājumu ierobežojumiem, daudzu lidsabiedrību pasažieri sūdzas par atcelto lidojumu vēl joprojām nesaņemtajām biļešu atmaksām. Latvijas nacionālā lidsabiedrība “airBaltic” Travelnews.lv skaidro, ka tā ir apstrādājusi 99% kopš marta sākuma saņemtos atmaksas pieprasījumus.
“Gadījumā, ja kāds no rezervācijā esošajiem lidojumiem ir atcelts, mēs sazināmies ar katru pasažieri individuāli, nosūtot e-pastu par izmaiņām. Mēs aicinām pasažierus vai nu mainīt sava lidojuma datumu bez maksas vai arī pieprasīt atmaksu dāvanu kartes vai bankas pārskaitījuma veidā,’ skaidro lidsabiedrība.
“Pašlaik “airBaltic” apstrādājusi vairāk kā 99% kopš marta sākuma saņemto atmaksas pieprasījumu, kas nozīmē, ka šīs lietas ir noslēgtas,” pauda lidsabiedrība, skaidrojot, ka atcelta lidojuma gadījumā lidsabiedrības pasažieriem ir iespēja brīvi izvēlēties pieprasīt atmaksu dāvanu kartes vai bankas pārskaitījuma veidā. Šogad 23% ietekmēto pasažieru izvēlējušies saņemt dāvanu karti, kurai gada lielāko daļu tika pievienota papildu vērtība 20 EUR apmērā par katru biļeti.
Dāvanu kartes, kuras sākotnēji pasažieri saņēma par pavasarī atceltajiem lidojumiem, bija derīgas līdz 2021. gada 31. maijam. Ņemot vērā pašreizējo situāciju, šogad decembrī “airBaltic” lēma pagarināt šo karšu termiņu līdz 2021. gada 31. decembrim. “Lai to izdarītu, aicinām pasažierus sazināties ar airBaltic zvanu centru,” mudina lidsabiedrība.
Atmaksas process iekļauj vairāku uzņēmuma nodaļu secīgu darbu, kā arī atsevišķu trešo pušu iesaisti. Procesa ilgums katram klientam var atšķirties un klienti tiek arī informēti. Atmaksas laiks var sasniegt līdz pat 21 darba dienai kopš pieprasījumu apstrādājusi “airBaltic” zvanu centru.
Uzņēmums šogad iespēju robežās ir palielinājis tā zvanu centra un klientu apkalpošanas daļas kapacitāti, taču ņemot vērā lielo pieprasījumu skaitu pašlaik lielāko gada daļu klientiem ir bijis jārēķinās ar ilgāku laiku saziņā ar “airBaltic” un dažādu pieprasījumu apstrādē.