airBaltic otro gadu pēc kārtas saņems ATW Tirgus līdera balvu
21.01.2019 11:42
airBaltic otro gadu pēc kārtas saņems ATW Tirgus līdera balvu
Rīga. Vadošais aviācijas nozares ikmēneša žurnāls Air Transport World (ATW), kas ir daļa no Aviation Week Network un nodrošina globālajām aviokompānijām, kā arī gaisa transporta segmenta pārstāvjiem aktuālo informāciju par nozares aktualitātēm, paziņojis, ka Latvijas lidsabiedrība airBaltic 2019. gada 26. martā Ņujorkā notiekošā ikgadējā 45. Aviācijas nozares balvas pasniegšanas ceremonijā saņems ATW Aviācijas nozares sasniegumu balvu kā gada tirgus līderis.
airBaltic būs pirmā lidsabiedrība ilgajā apbalvojuma vēsturē, kas šo balvu saņēmusi divus gadus pēc kārtas. ATW Aviācijas nozares sasniegumu balva ir augstākais pagodinājums, ko aviokompānija vai persona var saņemt par izcilību gaisa transporta nozarē.
airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: "Tas ir nozīmīgs sasniegums – kļūt par pirmo lidsabiedrību, kas divus gadus pēc kārtas saņēmusi ATW Tirgus līdera balvu. Mēs turpinām pilnveidoties, un, palielinot lidojumu skaitu un uzlabojot efektivitāti, esam atkārtoti audzējuši mūsu tirgus daļu Baltijā. Es lepojos ar motivēto airBaltic komandu, kas šo teicamo darbu dara ikdienā, palīdzot sniegt izcilus un punktuālus pakalpojumus mūsu klientiem."
airBaltic saņēmusi atzinību par 2017. gadā sasniegto panākumu tālāku attīstību un straujo izaugsmi, piedāvājot vairāk nekā 70 savienojumu no visām trīs Baltijas valstīm. Rīgā airBaltic tirgus daļa ir sasniegusi 56%. airBaltic 2018. gadā spēja sasniegt rekordlielu apkalpoto pasažieru skaitu un ieņēmumus.
ATW Aviācijas nozares sasniegumu balva izveidota 1974. gadā. Šis apbalvojums tiek piešķirts privātpersonām un organizācijām, kas izcēlušās ar savu pirmšķirīgo veiktspēju, inovācijām un teicamu pakalpojumu sniegšanu. ATW Tirgus līdera balva tiek piešķirta lidsabiedrībai, kas atšķiras no saviem konkurentiem ģeogrāfiskā reģionā vai tirgus sektorā, vai kas radījusi, stimulējusi tirgu.
airBaltic nodrošina lidojumus uz vairāk nekā 70 galamērķiem no Rīgas, Tallinas un Viļņas, piedāvājot ērtus savienojumus no Rīgas uz plašo galamērķu klāstu lidsabiedrības maršrutu tīklā Eiropā, Skandināvijā, NVS un Tuvajos Austrumos. 2019. gada vasaras sezonā airBaltic uzsāks lidojumus no Rīgas uz Dublinu, Štutgarti un Ļvovu. Papildus tam airBaltic iepazīstinājusi ar trīs jauniem galamērķiem nākamajā vasarā no Tallinas uz Malagu, Briseli un Kopenhāgenu.
Par airBaltic īsumā:
airBaltic (AIR BALTIC CORPORATION) ir punktuālākā lidsabiedrība Eiropā, kas savieno Baltijas reģionu ar 70 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos un NVS. airBaltic ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 80.05% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA Aircraft Leasing 1 pieder aptuveni 20%. airBaltic flotē ir 34 lidmašīnas: 14 Airbus A220-300, 8 Boeing 737 un 12 Bombardier Q400 NextGen. airBaltic ir saņēmusi vairākus starptautiskus apbalvojumus par izcilību, inovatīviem pakalpojumiem un saviem sasniegumiem, pateicoties veiksmīgai uzņēmējdarbības restrukturizēšanai. 2017. gadā lidsabiedrība saņēma CAPA apbalvojumu kā gada reģionālā lidsabiedrība, bet 2018. gadā airBaltic tika apbalvota ar ATW Tirgus līdera balvu. Papildus tam 2014., 2015., 2016. un 2017. gadā airBaltic sasniedza labākos punktualitātes rādītājus pasaulē.
Par Aviation Week Network īsumā:
Aviation Week Network, kas ir Informa plc struktūrvienība, ir lielākais multimediju informācijas un pakalpojumu sniedzējs globālajām aviācijas, kosmosa un aizsardzības nozarēm, kas apkalpo 1,7 miljonus profesionāļu pasaulē. Aviation Week Network palīdz nozaru speciālistiem izprast tirgu, pieņemt lēmumus, paredzēt tendences un iepazīties ar cilvēkiem un biznesa iespējām. Starp klientiem ir pasaulē vadoši kosmosa tehnoloģiju ražotāji un piegādātāji, lidsabiedrības, lidostas, uzņēmējdarbības aviācijas gaisa kuģu operatori, militārie spēki, valdības un organizācijas, kas apkalpo šo pasaules mēroga tirgu. Aviation Week Network nodrošina augsta līmeņa žurnālistiku, datu, izlūkošanas un analītiskas resursus, pasaules līmeņa izstādes un konferences, kā arī uz rezultātiem orientētus mārketinga pakalpojumus un reklāmu.