Ģimene par zvaniem uz aviokompāniju saņem iespaidīgu telefona rēķinu
30.01.2023 18:59
Neparedzēti apstākļi, kļūda uzvārdā vai vārdā, nepareizi datumi – šādas ķibeles mēdz gadīties ne reizi vien, pērkot aviobiļetes. Un viens no variantiem, kā atrisināt problēmu, ir zvanus uz konkrēto lidsabiedrību. Bet, kā izrādās, tas var būt gana dārgs prieks, vēsta “Simpleflying.com”.
Lūiss Ričardsons bija ieplānojis 2021. gada augustā doties brīvdienās kopā ar ģimeni uz Malagu Spānijā. Viņš izvēlējās lidsabiedrības “Wizz Air” lidojumu no Lutonas uz Malagu, bet dažādi apstākļu dēļ ceļojums bija jāpārceļ uz gadu.
Ģimenes tēvs sazinājies ar lidsabiedrības Apvienotās Karalistes zvanu centru, un tur saņēma pretrunīgu informāciju par veicamajām darbībām.
Galu galā risinājums tika rasts – papildus iepriekš samaksātajām 975 mārciņām bija jāpiemaksā vēl 450 mārciņas. Bet tas nāca vēl viens pārsteigums – telefona rēķins par 220 mārciņām.
Lidsabiedrību zvanu centri pārsvarā ir paaugstinātas maksas pakalpojums. Apvienotajā Karalistē, zvanot uz paaugstinātas maksas telefoniem, jārēķinās, ka var tikt iekasēta maksa līdz pat 3,60 mārciņām par minūti. Pašā “Wizz Air” vietnē norādīts, ka maksa par minūti ir 1,45 mārciņas. Bet, Ričardsons, risinot savas problēmas, veica piecus zvanus uz “Wizz Air”, un kopumā norunāja apmēram 100 minūtes.
Starp citu, nesen “wizz Air” nonāca Apvienotās Karalistes Civilās aviācijas iestādes (CAA) uzmanības lokā kā sliktākā lidsabiedrība strīdu risināšanā. Tā, piemēram, 2022. gada trešajā ceturksnī lidsabiedrība saņēmusi 811 sūdzības uz miljonu pasažieriem. Citām lidsabiedrībām sūdzību skaits ir uz pusi mazāks.